Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Крім ординарних шляхів використання такого інструменту впливу на свідомість людини як «соціальний інжиніринг» останній все частіше знаходить застосування в нових для себе сферах, - маркетинг та реклама. In addition to ordinary ways of using such a tool to influence the consciousness of man as "social engineering" Last increasingly is used in an new areas - marketing and advertising.

Description

Citation

Семененко, К. Ю. Соціальний інжиніринг як сучасний агресивний засіб вплив на споживачів / К. Ю. Семененко // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 762.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By