Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18618
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorShulishova, Anastasia-
dc.contributor.authorKokhan, Olena M.-
dc.date.accessioned2014-11-25T07:51:24Z-
dc.date.available2014-11-25T07:51:24Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationShulishova, N. Current hospitality industry trends / N. Shulishova, O. Kokhan // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – C. 657.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18618-
dc.description.abstractThe hospitality industry is optimistic and expects a brighter and better trend in 2014. As the economic landscape is progressing, people will now intend to focus on the value of travel. In other words, tourists now look for comfortable, simple, yet high-quality experiences. It is important for hospitality companies to capitalize these opportunities to stay ahead in the industry. However, brand awareness and a multi-channel environment have heightened the competition. To meet the challenges, the hospitality sector should come up with strategic marketing initiatives.uk_UA
dc.subjectкомпанії гостинностіuk_UA
dc.subjectмаркетингові ініціативиuk_UA
dc.subjectпрямі замовленняuk_UA
dc.subjectсоціальні медіаuk_UA
dc.subjecthospitality companiesuk_UA
dc.subjectmarketing initiativesuk_UA
dc.subjectdirect bookingsuk_UA
dc.subjectsocial mediauk_UA
dc.subjectкомпании гостеприимстваuk_UA
dc.subjectмаркетинговые инициативыuk_UA
dc.subjectпрямые заказыuk_UA
dc.subjectсоциальные медиаuk_UA
dc.subjectкафедра іноземних мов професійного спрямування-
dc.titleCurrent hospitality industry trendsuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hospitality Industry Trends in 2014.pdf10.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.