Current hospitality industry trends
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The hospitality industry is optimistic and expects a brighter and better trend in 2014. As the economic landscape is progressing, people will now intend to focus on the value of travel. In other words, tourists now look for comfortable, simple, yet high-quality experiences. It is important for hospitality companies to capitalize these opportunities to stay ahead in the industry. However, brand awareness and a multi-channel environment have heightened the competition. To meet the challenges, the hospitality sector should come up with strategic marketing initiatives.
Опис
Ключові слова
компанії гостинності, маркетингові ініціативи, прямі замовлення, соціальні медіа, hospitality companies, marketing initiatives, direct bookings, social media, компании гостеприимства, маркетинговые инициативы, прямые заказы, социальные медиа, кафедра іноземних мов професійного спрямування
Бібліографічний опис
Shulishova, N. Current hospitality industry trends / N. Shulishova, O. Kokhan // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – C. 657.