Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Title: Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling
Authors: Zakhovaiko, Yana
Kovalchuk, Olga
Keywords: shampoos
labeling
consumer
шампуні
маркування
споживач
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Issue Date: 2014
Citation: Zakhovaiko, Ya. Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling / Yana Zakhovaiko, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 503-504.
Abstract: There is quite a wide range of shampoos both by import and domestic manufacturers. Among them are following types of shampoos: medical, professional, for different hair types, with air conditioning balm or other additives. Shampoo manufacturers are constantly developing new techniques and recipes. Many consumers believe that the high price of shampoo ensures its high quality, but often it does not.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
429.pdf163.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.