Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
There is quite a wide range of shampoos both by import and domestic manufacturers. Among them are following types of shampoos: medical, professional, for different hair types, with air conditioning balm or other additives. Shampoo manufacturers are constantly developing new techniques and recipes. Many consumers believe that the high price of shampoo ensures its high quality, but often it does not.
Опис
Ключові слова
shampoos, labeling, consumer, шампуні, маркування, споживач, кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Бібліографічний опис
Zakhovaiko, Ya. Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling / Yana Zakhovaiko, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 503-504.