Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Назва: Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling
Автори: Zakhovaiko, Yana
Kovalchuk, Olga
Ключові слова: shampoos
labeling
consumer
шампуні
маркування
споживач
кафедра ділової іноземної мови та міжнародної комунікації
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Zakhovaiko, Ya. Analysis of shampoos’ consumer characteristics and labeling / Yana Zakhovaiko, Olga Kovalchuk // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 503-504.
Короткий огляд (реферат): There is quite a wide range of shampoos both by import and domestic manufacturers. Among them are following types of shampoos: medical, professional, for different hair types, with air conditioning balm or other additives. Shampoo manufacturers are constantly developing new techniques and recipes. Many consumers believe that the high price of shampoo ensures its high quality, but often it does not.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/18623
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
429.pdf163.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.