DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/19044

Название: Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства
Другие названия: Innovative technologies reservations and check in hotel management company
Авторы: Пархомець, Ірина
Фурманова, Юлія Петрівна
Parhomets, Iryna
Furmanova, Yuliia
Ключевые слова: готельне господарство
гостиничное хозяйство
hotel industry
система бронирования
система бронювання
booking system
бізнес-процеси
бизнес-процессы
business processes
кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Issue Date: 2014
Библиографическое описание: Пархомець, І. Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства / Ірина Пархомець, Юлія Фурманова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 444-445.
Краткий осмотр (реферат): Вплинути на кількість продажів номерів та інших послуг в готелі, покращити їх якість, максимально підвищити ефективність роботи можливо шляхом застосування систем бронювання і резервування в діяльності підприємств готельного господарства. Готельні системи дозволяють автоматизувати всі етапи обслуговування гостя, а також основні бізнес-процеси - від роботи покоївок до організації звітності на підприємстві. Повлиять на количество продаж номеров и других услуг в отеле, улучшить их качество, максимально повысить эффективность работы возможно путем применения систем бронирования и резервирования в деятельности предприятий гостиничного хозяйства. Гостиничные системы позволяют автоматизировать все этапы обслуживания гостя, а также основные бизнес-процессы - от работы горничных в организации отчетности на предприятии. To influence the number of sales rooms and other hotel services, improve quality, maximize efficiency possible through the use of a reservation booking of hotel management companies. Hotel system automates all stages Desk and core business processes - from maids to work organization reporting enterprise.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/19044
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
263.pdf150,8 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback