Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Вплинути на кількість продажів номерів та інших послуг в готелі, покращити їх якість, максимально підвищити ефективність роботи можливо шляхом застосування систем бронювання і резервування в діяльності підприємств готельного господарства. Готельні системи дозволяють автоматизувати всі етапи обслуговування гостя, а також основні бізнес-процеси - від роботи покоївок до організації звітності на підприємстві. To influence the number of sales rooms and other hotel services, improve quality, maximize efficiency possible through the use of a reservation booking of hotel management companies. Hotel system automates all stages Desk and core business processes - from maids to work organization reporting enterprise.

Опис

Ключові слова

готельне господарство, hotel industry, система бронювання, booking system, бізнес-процеси, business processes, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Пархомець, І. Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства / Ірина Пархомець, Юлія Фурманова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 444-445.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced