Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Вплинути на кількість продажів номерів та інших послуг в готелі, покращити їх якість, максимально підвищити ефективність роботи можливо шляхом застосування систем бронювання і резервування в діяльності підприємств готельного господарства. Готельні системи дозволяють автоматизувати всі етапи обслуговування гостя, а також основні бізнес-процеси - від роботи покоївок до організації звітності на підприємстві.
To influence the number of sales rooms and other hotel services, improve quality, maximize efficiency possible through the use of a reservation booking of hotel management companies. Hotel system automates all stages Desk and core business processes - from maids to work organization reporting enterprise.
Опис
Ключові слова
готельне господарство, hotel industry, система бронювання, booking system, бізнес-процеси, business processes, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції
Бібліографічний опис
Пархомець, І. Інноваційні технології бронювання та реєстрації в підприємстві готельного господарства / Ірина Пархомець, Юлія Фурманова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – Ч. 3. – С. 444-445.