Обличчя Києва: проблеми зовнішньої реклами

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Будь-яка країна світу активно розвиває інфраструктуру, інформаційну базу, транспортну систему своїх міст, що викликано збільшенням міжнародних туристичних потоків. Найбільше уваги приділяється столицям, адже саме за їх виглядом судять про вигляд усієї країни. Ця тенденція широко курсує по всьому світу. Any country in the world is actively developing infrastructure, knowledge base, their cities transport system, which is caused by the increase in international tourist flows. Most attention is paid to the capitals, because their appearance is judged on the appearance of the whole country. This trend runs widely throughout the world.

Опис

Ключові слова

реклама, інфраструктура, архітектура, advertising, infrastructure, architecture, кафедра туристичного та готельного бізнесу

Бібліографічний опис

Кошовий, Я. Обличчя Києва: проблеми зовнішньої реклами / Я. Кошовий, К. Верес // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 81 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2015 р. – К.: НУХТ, 2015. – Ч. 3. – С. 451-452.