Обличчя Києва: проблеми зовнішньої реклами
Loading...
Files
Date
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Будь-яка країна світу активно розвиває інфраструктуру, інформаційну базу, транспортну систему своїх міст, що викликано збільшенням міжнародних туристичних потоків. Найбільше уваги приділяється столицям, адже саме за їх виглядом судять про вигляд усієї країни. Ця тенденція широко курсує по всьому світу.
Any country in the world is actively developing infrastructure, knowledge base, their cities transport system, which is caused by the increase in international tourist flows. Most attention is paid to the capitals, because their appearance is judged on the appearance of the whole country. This trend runs widely throughout the world.
Description
Citation
Кошовий, Я. Обличчя Києва: проблеми зовнішньої реклами / Я. Кошовий, К. Верес // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 81 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2015 р. – К.: НУХТ, 2015. – Ч. 3. – С. 451-452.