Обличчя Києва: проблеми зовнішньої реклами

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Будь-яка країна світу активно розвиває інфраструктуру, інформаційну базу, транспортну систему своїх міст, що викликано збільшенням міжнародних туристичних потоків. Найбільше уваги приділяється столицям, адже саме за їх виглядом судять про вигляд усієї країни. Ця тенденція широко курсує по всьому світу. Any country in the world is actively developing infrastructure, knowledge base, their cities transport system, which is caused by the increase in international tourist flows. Most attention is paid to the capitals, because their appearance is judged on the appearance of the whole country. This trend runs widely throughout the world.

Description

Citation

Кошовий, Я. Обличчя Києва: проблеми зовнішньої реклами / Я. Кошовий, К. Верес // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 81 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 23–24 квітня 2015 р. – К.: НУХТ, 2015. – Ч. 3. – С. 451-452.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By