Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20539
Title: Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції
Authors: Рибачук-Ярова, Тетяна Володимирівна
Keywords: кафедра економіки праці та менеджменту
кейс
цілі
основні поняття
критерії оцінювання
case
goals
basic concepts
evaluation criterias
Issue Date: 2014
Citation: Рибачук-Ярова, Т. В. Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції / Т. В. Рибачук-Ярова // Collection of case studies for students of economics and management specialities = Збірник ситуаційних задач для студентів економічних та управлінських спеціальностей. – К. : НУХТ, 2014. - С. 260-273.
Abstract: Розроблена ситуаційна задача (кейс), визначені цілі, наведені основні поняття, які необхідні для його вирішення, приведені критерії оцінювання. Situational problem (case) is designed, goals are defined, basic concepts that are required to solve it are given , evaluation criterias are given.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/20539
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5Market research and products production.pdf239.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.