Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розроблена ситуаційна задача (кейс), визначені цілі, наведені основні поняття, які необхідні для його вирішення, приведені критерії оцінювання.
Situational problem (case) is designed, goals are defined, basic concepts that are required to solve it are given , evaluation criterias are given.
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, кейс, цілі, основні поняття, критерії оцінювання, case, goals, basic concepts, evaluation criterias
Бібліографічний опис
Рибачук-Ярова, Т. В. Маркетингові дослідження і планування виробництва і реалізації (збуту) продукції / Т. В. Рибачук-Ярова // Collection of case studies for students of economics and management specialities = Збірник ситуаційних задач для студентів економічних та управлінських спеціальностей. – К. : НУХТ, 2014. - С. 260-273.