Реалізація індивідуального підходу в електронних засобах навчання на основі врахування психологічних факторів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Відомо, що увага окремого студента є важливим компонентом ефективного навчання. Досвідчений учитель фокусується на індивідуальних особливостях студентів, які включають в себе психологічні характеристики, і шукає індивідуальний підхід до кожного студента. Але те, що про автоматизованого навчання, де прямий учень-с-викладачем зведено до мінімуму? Наприклад, навчання за допомогою комп'ютера призначений для самостійного навчання або для дистанційної освіти. It is well known that individual student’s attention is an essential component of effective education. Experienced teacher focuses on individual characteristics of students, which include psychological characteristics, and seeks an individual approach to each student. But what about a computer-aided learning, where direct student-to-teacher communication is minimized? For instance, the computer-aided learning is designed for self-tuition or for distance education.

Опис

Ключові слова

індивідуальний підхід, електронні засоби навчання, психологічні характеристики, individual approach, e-learning, psychological characteristics, кафедра автоматизації та комп'ютерних технологій систем управління

Бібліографічний опис

Школьна, О. В. Реалізація індивідуального підходу в електронних засобах навчання на основі врахування психологічних факторів / О. В. Школьна // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : 79 міжнародна наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів. – К.: НУХТ, 2013. – Ч. 2. – С. 611-612.