Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої педагогічної школи
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті висвітлено основні підходи до тлумачення феномену рефлексії у філософській, педагогічній, психологічній літературі, розглянуто зміст та змодельовано структуру рефлексивних умінь студента, конкретизовано дидактичні механізми формування рефлексивних умінь.
The articles deals with the major approaches to the interpretation of the reflection phenomenon in the philosophical, pedagogical and psychological literature, the content is reviewed and the student’s structure of reflective skills is modelled through the activation procedures of modern pedagogical simulation, the didactic formation mechanisms of pedagogical university students’ reflective skills are specified.
Опис
Ключові слова
рефлексія, рефлексивні вміння студента, рефлексивна компетентність, кафедра іноземних мов професійного спрямування, reflection, students’ reflective skills, reflective competence
Бібліографічний опис
Герасимова, О. І. Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої школи / О. В. Малихін, О. І. Герасимова // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія. – К. : Ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – С. 128–150.