Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої педагогічної школи

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті висвітлено основні підходи до тлумачення феномену рефлексії у філософській, педагогічній, психологічній літературі, розглянуто зміст та змодельовано структуру рефлексивних умінь студента, конкретизовано дидактичні механізми формування рефлексивних умінь. The articles deals with the major approaches to the interpretation of the reflection phenomenon in the philosophical, pedagogical and psychological literature, the content is reviewed and the student’s structure of reflective skills is modelled through the activation procedures of modern pedagogical simulation, the didactic formation mechanisms of pedagogical university students’ reflective skills are specified.

Опис

Ключові слова

рефлексія, рефлексивні вміння студента, рефлексивна компетентність, кафедра іноземних мов професійного спрямування, reflection, students’ reflective skills, reflective competence

Бібліографічний опис

Герасимова, О. І. Формування рефлексивної компетентності студентів в освітньому процесі вищої школи / О. В. Малихін, О. І. Герасимова // Компетентнісно зорієнтована освіта: якісні виміри : монографія. – К. : Ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – С. 128–150.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced