DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Мультимедійні видання >
Презентації >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/22171

Название: Моделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами (тема 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")
Другие названия: Models of consumer behavior in the sphere of services. Forming of loyal relationships with customers (Topic 3 of the course "Marketing in sectors of activity")
Авторы: Ткачук (Стахурська), Світлана Валеріївна
Tkachuk (Stakhurska), Svetlana
Ключевые слова: моделі поведінки споживачів
лояльний споживач
ключові контакти
модели поведения потребителей
лояльный потребитель
ключевые контакты
models of consumer behavior
loyal consumer
key contacts
кафедра маркетингу
Issue Date: 2016
Библиографическое описание: Моделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами: презентація до теми 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності" : презентація / Ткачук С. В. ; НУХТ. - 2016. - 26 с.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуті моделі поведінки споживачів сфери послуг. Досліджено поняття лояльності споживачів та засади управління ключовими контактами. Рассмотрены модели поведения потребителей сферы услуг. Исследовано понятие лояльности потребителей и основы управления ключевыми контактами. The models of consumers behaviour in the sphere of services are examined. The concept of customers' loyalty and principles of management of key contacts are investigated.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/22171
Appears in Collections:Презентації

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Topic3MGSDpresentation.pptx653,06 kBMicrosoft Powerpoint XMLView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback