Моделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами (тема 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності")
Ескіз недоступний
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуті моделі поведінки споживачів сфери послуг. Досліджено поняття лояльності споживачів та засади управління ключовими контактами.
The models of consumers behaviour in the sphere of services are examined. The concept of customers' loyalty and principles of management of key contacts are investigated.
Опис
Ключові слова
моделі поведінки споживачів, лояльний споживач, ключові контакти, models of consumer behavior, loyal consumer, key contacts, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Моделі поведінки споживачів сфери послуг. Формування лояльних стосунків із клієнтами: презентація до теми 3 дисципліни "Маркетинг у галузях і сферах діяльності" : презентація / Ткачук С. В. ; НУХТ. - 2016. - 26 с.