Marketing in Ukraine
Вантажиться...
Файли
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Several years ago Ukraine started its moving to a market-led economy. The process of transition requires fundamental economic, political and organizational restructuring of the society. It pushes the managers to change their traditional priorities from increasing production volume to identifying the appropriate target markets and developing products and services that meet the consumers’ needs. It means the strong necessity for the business units to adopt and practise effective marketing
Опис
Ключові слова
ефективність, ринкова економіка, маркетинг, эффективность, рыночная экономика, market economy, marketing, efficiency
Бібліографічний опис
Kochmaruk, M. V. Marketing in Ukraine / M. V. Kochmaruk // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 119-120.