Marketing in Ukraine

Ескіз

Дата

2012

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Several years ago Ukraine started its moving to a market-led economy. The process of transition requires fundamental economic, political and organizational restructuring of the society. It pushes the managers to change their traditional priorities from increasing production volume to identifying the appropriate target markets and developing products and services that meet the consumers’ needs. It means the strong necessity for the business units to adopt and practise effective marketing

Опис

Ключові слова

ефективність, ринкова економіка, маркетинг, эффективность, рыночная экономика, market economy, marketing, efficiency

Бібліографічний опис

Kochmaruk, M. V. Marketing in Ukraine / M. V. Kochmaruk // Проблеми і перспективи розвитку фінансів, обліку і маркетингу в сучасному середовищі : програма і матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 25 – 26 жовтня 2012 р. — К. : НУХТ, 2012. — С. 119-120.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced