Формування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризму
Вантажиться...
Файли
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Формування гастрономічних брендів в Україні має ґрунтуватися на культурних відмінностях регіонів, що склалися історично, і що розглядається як конкурентна перевага, яку обов’язково слід використовувати.
Formation gastronomic brands in Ukraine should be based on cultural differences between regions that have developed historically, and is seen as a competitive advantage, which must be used.
Опис
Ключові слова
туризм, кулінарні традиції, брендінг, culinary traditions, tourism, branding, кафедра туристичного та готельного бізнесу
Бібліографічний опис
Кравцов, С. С. Формування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризму / С. С. Кравцов // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 41-43.