Формування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризму
Loading...
Files
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Формування гастрономічних брендів в Україні має ґрунтуватися на культурних відмінностях регіонів, що склалися історично, і що розглядається як конкурентна перевага, яку обов’язково слід використовувати.
Formation gastronomic brands in Ukraine should be based on cultural differences between regions that have developed historically, and is seen as a competitive advantage, which must be used.
Description
Citation
Кравцов, С. С. Формування гастрономічного бренду регіонів України як чинник розвитку внутрішнього туризму / С. С. Кравцов // Практика і перспективи розвитку еногастрономічного туризму: світовий досвід для України : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 24 вересня 2015 р. – К. : НУХТ, 2015. – С. 41-43.