Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Глибока системна криза, в якій протягом тривалого часу перебуває економіка України, багато в чому зумовлена прогресуючими негативними тенденціями не конкурентоспроможності українських виробників на зовнішньому та внутрішньому ринках. Deep systemic crisis, which for a long time, Ukraine's economy is largely caused by the progressive negative trends Ukrainian producers are not competitive on the foreign and domestic markets.

Опис

Ключові слова

імідж підприємства, конкурентоспроможність, company image, competitiveness

Бібліографічний опис

Бабік, Ю. В. Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності / Ю. В. Бабік // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 122-123.