Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Глибока системна криза, в якій протягом тривалого часу перебуває економіка України, багато в чому зумовлена прогресуючими негативними тенденціями не конкурентоспроможності українських виробників на зовнішньому та внутрішньому ринках. Deep systemic crisis, which for a long time, Ukraine's economy is largely caused by the progressive negative trends Ukrainian producers are not competitive on the foreign and domestic markets.
Опис
Ключові слова
імідж підприємства, конкурентоспроможність, company image, competitiveness
Бібліографічний опис
Бабік, Ю. В. Позитивний імідж підприємства як фактор підвищення конкурентоспроможності / Ю. В. Бабік // Сучасні проблеми розвитку підприємств харчової промисловості: теорія та практика : програма і матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів, 13–14 листопада 2014 р. — К.: НУХТ, 2014. — С. 122-123.