Роль та значення технічних комунікацій у маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглядаються роль та значення застосування технічних засобів під час маркетингових комунікацій. The role and meaning of using of technical means during marketing communications are examined.

Опис

Ключові слова

маркетинг, технічні комунікації у маркетингу, маркетингові комунікації, marketing, technical communications in marketing, marketing communications, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Карпець, В. В. Роль та значення технічних комунікацій у маркетингу / В. В. Карпець, В. О. Стахурський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 82-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. – Київ, 2016. – С. 221.