Роль та значення технічних комунікацій у маркетингу
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються роль та значення застосування технічних засобів під час маркетингових комунікацій.
The role and meaning of using of technical means during marketing communications are examined.
Опис
Ключові слова
маркетинг, технічні комунікації у маркетингу, маркетингові комунікації, marketing, technical communications in marketing, marketing communications, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Карпець, В. В. Роль та значення технічних комунікацій у маркетингу / В. В. Карпець, В. О. Стахурський // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 82-ї Міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 13–14 квітня 2016 р. – Київ, 2016. – С. 221.