The role of communicative competence in marketing
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The paper studies the role and significance of communication skills of staff in interactive marketing and also the importance of professional competence in classical marketing communications forming.
Опис
Ключові слова
комунікативна компетентність, комунікативні здібності персоналу, маркетингові комунікації, коммуникативная компетентность, коммуникативные способности персоналу, маркетинговые коммуникации, communicative competence, communication skills of staff, marketing communications, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Stahursky, V. The role of communicative competence in marketing / V. Stahursky, S. Tkachuk // Проблеми управління і економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю від дня народження д.е.н., проф. Чепурнова І. А., Київ, 26 – 27 травня 2016 р. : тези доповідей. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 161–163.