The role of communicative competence in marketing

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The paper studies the role and significance of communication skills of staff in interactive marketing and also the importance of professional competence in classical marketing communications forming.

Опис

Ключові слова

комунікативна компетентність, комунікативні здібності персоналу, маркетингові комунікації, коммуникативная компетентность, коммуникативные способности персоналу, маркетинговые коммуникации, communicative competence, communication skills of staff, marketing communications, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Stahursky, V. The role of communicative competence in marketing / V. Stahursky, S. Tkachuk // Проблеми управління і економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю від дня народження д.е.н., проф. Чепурнова І. А., Київ, 26 – 27 травня 2016 р. : тези доповідей. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 161–163.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced