DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Тези доповідей, матеріали конференцій >
Тези доповідей >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23990

Название: Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки
Другие названия: Роль доминирующих эмоций в формировании покупательского поведения
The role of the dominant emotions in shaping consumer behavior
Авторы: Семененко, Катерина Юріївна
Семененко, Екатерина Юрьевна
Semenenko, Katerina
Ключевые слова: кафедра маркетингу
психоемоційний профіль споживача
домінуючі емоції
купівельна поведінка
психоэмоциональное профиль потребителя
доминирующие эмоции
покупательское поведение
psycho-emotional profile of the consumer
dominant emotions
purchasing behavior
Issue Date: 2013
Библиографическое описание: Семененко, К. Ю. Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки / К. Ю. Семененко // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2013 р. : тези доп. — К. : НУХТ, 2013. — С. 202-203.
Краткий осмотр (реферат): Зміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача. Содержание эмоций влияет на экономическое поведение в целом и личный психоэмоциональное профиль потребителя. Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23990
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:

File Description SizeFormat
79.pdf103,57 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback