Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Зміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача. Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, психоемоційний профіль споживача, домінуючі емоції, купівельна поведінка, psycho-emotional profile of the consumer, dominant emotions, purchasing behavior

Бібліографічний опис

Семененко, К. Ю. Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки / К. Ю. Семененко // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2013 р. — Київ : НУХТ, 2013. — С. 202–203.