Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23990
Title: Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки
Authors: Семененко, Катерина Юріївна
Keywords: кафедра маркетингу
психоемоційний профіль споживача
домінуючі емоції
купівельна поведінка
psycho-emotional profile of the consumer
dominant emotions
purchasing behavior
Issue Date: 2013
Citation: Семененко, К. Ю. Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки / К. Ю. Семененко // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2013 р. — Київ : НУХТ, 2013. — С. 202–203.
Abstract: Зміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача. Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/23990
Appears in Collections:Тези доповідей

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
79.pdf103.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.