Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Зміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача. Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, психоемоційний профіль споживача, домінуючі емоції, купівельна поведінка, psycho-emotional profile of the consumer, dominant emotions, purchasing behavior

Бібліографічний опис

Семененко, К. Ю. Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки / К. Ю. Семененко // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2013 р. — Київ : НУХТ, 2013. — С. 202–203.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced