Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки
Файли
Дата
2013
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Зміст емоцій впливає на економічну поведінку в цілому і особистий психоемоційний профіль споживача.
Content emotions affect economic behavior in general and personal psycho-emotional profile of the consumer.
Опис
Ключові слова
кафедра маркетингу, психоемоційний профіль споживача, домінуючі емоції, купівельна поведінка, psycho-emotional profile of the consumer, dominant emotions, purchasing behavior
Бібліографічний опис
Семененко, К. Ю. Роль домінуючих емоцій у формуванні купівельної поведінки / К. Ю. Семененко // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, 25–26 квітня 2013 р. — Київ : НУХТ, 2013. — С. 202–203.