Communication and Consulting Technologies of Digital Marketing: Formation of Competitive Advantages of the Company
Вантажиться...
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The article substantiates the modern consept of the use of ICT for Digital Marketing Companies in marketing activites of Food Processing Industry in Ukraine. The features of the use of communication technologies in marketing on digitalplatforms: Internet, cloud and more.
Опис
Ключові слова
communication technologies, digital marketing, комунікаційні технології, цифровий маркетинг, коммуникационные технологии, цифровой маркетинг, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Kalna-Dubinyuk, T. Communication and Consulting Technologies of Digital Marketing: Formation of Competitive Advantages of the Company / T. Kalna-Dubinyuk, I. Bolotina, O. Shapoval // Research Revolution. International Journal of Social Science and Management. - Vol. 5. – India, 2017. - P. 7–11.