Communication and Consulting Technologies of Digital Marketing: Formation of Competitive Advantages of the Company

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The article substantiates the modern consept of the use of ICT for Digital Marketing Companies in marketing activites of Food Processing Industry in Ukraine. The features of the use of communication technologies in marketing on digitalplatforms: Internet, cloud and more.

Опис

Ключові слова

communication technologies, digital marketing, комунікаційні технології, цифровий маркетинг, коммуникационные технологии, цифровой маркетинг, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Kalna-Dubinyuk, T. Communication and Consulting Technologies of Digital Marketing: Formation of Competitive Advantages of the Company / T. Kalna-Dubinyuk, I. Bolotina, O. Shapoval // Research Revolution. International Journal of Social Science and Management. - Vol. 5. – India, 2017. - P. 7–11.

Зібрання