Communication and Consulting Technologies of Digital Marketing: Formation of Competitive Advantages of the Company
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article substantiates the modern consept of the use of ICT for Digital Marketing Companies in marketing activites of Food Processing Industry in Ukraine. The features of the use of communication technologies in marketing on digitalplatforms: Internet, cloud and more.
Опис
Ключові слова
communication technologies, digital marketing, комунікаційні технології, цифровий маркетинг, коммуникационные технологии, цифровой маркетинг, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Kalna-Dubinyuk, T. Communication and Consulting Technologies of Digital Marketing: Formation of Competitive Advantages of the Company / T. Kalna-Dubinyuk, I. Bolotina, O. Shapoval // Research Revolution. International Journal of Social Science and Management. - Vol. 5. – India, 2017. - P. 7–11.