Розробка та впровадження елементів системи управління якості послуг в службі прийому і розміщення

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розробка елементів системи управління якістю для готельно-ресторанних закладів. Development of elements of control system by quality is for hotel-restaurant establishments.

Опис

Ключові слова

готельно-ресторанний заклад, hotel-restaurant establishment, якість, quality, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Єфімова, Є. О. Розробка та впровадження елементів системи управління якості послуг в службі прийому і розміщення / Є. О. Єфімова, К. В. Попович, О. В. Кузьмін // Проблеми управління і економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю від дня народження д.е.н., проф. Чепурнова І. А., 26–27 травня 2016 р. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 100–102.