Розробка та впровадження елементів системи управління якості послуг в службі прийому і розміщення

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розробка елементів системи управління якістю для готельно-ресторанних закладів. Development of elements of control system by quality is for hotel-restaurant establishments.

Опис

Ключові слова

готельно-ресторанний заклад, hotel-restaurant establishment, якість, quality, кафедра технології ресторанної і аюрведичної продукції

Бібліографічний опис

Єфімова, Є. О. Розробка та впровадження елементів системи управління якості послуг в службі прийому і розміщення / Є. О. Єфімова, К. В. Попович, О. В. Кузьмін // Проблеми управління і економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 85-річчю від дня народження д.е.н., проф. Чепурнова І. А., 26–27 травня 2016 р. – Київ : НУХТ, 2016. – С. 100–102.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced