Еволюція теорії маркетингу
Вантажиться...
Дата
2012
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Метою статті є дослідження виникнення маркетингу як концепції управління та філософії бізнесу.
Опис
Ключові слова
маркетинг, еволюція маркетингу, концепція маркетингу, маркетинг, эволюция маркетинга, концепция маркетинга, marketing, marketing evolution, marketing conception, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Соломянюк, Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012 - Т. 2, Вип. 3. - С. 158-164.