Еволюція теорії маркетингу

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою статті є дослідження виникнення маркетингу як концепції управління та філософії бізнесу.

Опис

Ключові слова

маркетинг, еволюція маркетингу, концепція маркетингу, маркетинг, эволюция маркетинга, концепция маркетинга, marketing, marketing evolution, marketing conception, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Соломянюк, Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012 - Т. 2, Вип. 3. - С. 158-164.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced