Еволюція теорії маркетингу
Дата
2012
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Метою статті є дослідження виникнення маркетингу як концепції управління та філософії бізнесу.
Опис
Ключові слова
маркетинг, еволюція маркетингу, концепція маркетингу, маркетинг, эволюция маркетинга, концепция маркетинга, marketing, marketing evolution, marketing conception, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Соломянюк, Н. М. Еволюція теорії маркетингу / Н. М. Соломянюк // Економіка і регіон. - 2012 - Т. 2, Вип. 3. - С. 158-164.