The marketing information system of the tourism enterprise
Вантажиться...
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
The article is devoted to the research of the essence and the structure of the marketing information system of tourism enterprise. A current state of the marketing information system of tour operators and tour agents in Ukraine is analyzed. The
schematic for improvement of marketing information system of Ukrainian tourist enterprises is created.
Опис
Ключові слова
marketing information system, a travel company, a tour operator, маркетингово-інформаційна система, туристична компанія, туроператор, кафедра туристичного та готельного бізнесу, маркетингово-информационная система, туристическая компания, туроператор
Бібліографічний опис
Kravtsov, S. The marketing information system of the tourism enterprise / S. Kravtsov // Studia i Materiały. – 2017. – nr. 13 (styczeń-czerwiec). – Warszawa : Europejska uczelnia w Warszawie, 2017. – Р. 51–61.