The marketing information system of the tourism enterprise
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article is devoted to the research of the essence and the structure of the marketing information system of tourism enterprise. A current state of the marketing information system of tour operators and tour agents in Ukraine is analyzed. The
schematic for improvement of marketing information system of Ukrainian tourist enterprises is created.
Опис
Ключові слова
marketing information system, a travel company, a tour operator, маркетингово-інформаційна система, туристична компанія, туроператор, кафедра туристичного та готельного бізнесу, маркетингово-информационная система, туристическая компания, туроператор
Бібліографічний опис
Kravtsov, S. The marketing information system of the tourism enterprise / S. Kravtsov // Studia i Materiały. – 2017. – nr. 13 (styczeń-czerwiec). – Warszawa : Europejska uczelnia w Warszawie, 2017. – Р. 51–61.