The marketing information system of the tourism enterprise

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

Автори

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

The article is devoted to the research of the essence and the structure of the marketing information system of tourism enterprise. A current state of the marketing information system of tour operators and tour agents in Ukraine is analyzed. The schematic for improvement of marketing information system of Ukrainian tourist enterprises is created.

Опис

Ключові слова

marketing information system, a travel company, a tour operator, маркетингово-інформаційна система, туристична компанія, туроператор, кафедра туристичного та готельного бізнесу, маркетингово-информационная система, туристическая компания, туроператор

Бібліографічний опис

Kravtsov, S. The marketing information system of the tourism enterprise / S. Kravtsov // Studia i Materiały. – 2017. – nr. 13 (styczeń-czerwiec). – Warszawa : Europejska uczelnia w Warszawie, 2017. – Р. 51–61.

Зібрання