TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

В роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.

Опис

Ключові слова

маркетинг, комунікації, реклама, інтегровані маркетингові технології, коммуникации, интегрированные маркетинговые технологии, marketing, advertising, communications, integrated marketing technologies, ATL and BTL, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Восколович, Л. В. TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції / Л. В. Восколович, Н. П. Скригун // Образованието и науката на XXI век : Материали за XIII международна научна практична конференция, 15-22 октомври 2017 г. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2017. – Том 4. – С. 34-36.