TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції
Файли
Дата
2017
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі розглянуто переваги використання TTL-комунікацій, які визнані найефективнішим способом організацій комунікації зі споживачами. Досліджено, що це дозволяє використати найкращі аспекти ATL- та BTL-механізмів, а також досягти більш високого показника ефективності завдяки ефекту синергії.
Опис
Ключові слова
маркетинг, комунікації, реклама, інтегровані маркетингові технології, коммуникации, интегрированные маркетинговые технологии, marketing, advertising, communications, integrated marketing technologies, ATL and BTL, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Восколович, Л. В. TTL-комунікації як інтегрований підхід до просування продукції / Л. В. Восколович, Н. П. Скригун // Образованието и науката на XXI век : Материали за XIII международна научна практична конференция, 15-22 октомври 2017 г. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2017. – Том 4. – С. 34-36.