Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду
Вантажиться...
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, колір, розвиток, вплив кольору, споживачі, brand, color, development, color influence, consumers, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Білодідова, Н. М. Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду / Н. М. Білодідова, Л. В. Чорноус // Ключови вьпроси в сьвременната наука : Материали за XII научна практична конференція. – 2016. - Том 2. - Икономики. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 80 стр.