Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду
Файли
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
бренд, колір, розвиток, вплив кольору, споживачі, brand, color, development, color influence, consumers, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Білодідова, Н. М. Вплив кольору на сприйняття та розвиток бренду / Н. М. Білодідова, Л. В. Чорноус // Ключови вьпроси в сьвременната наука : Материали за XII научна практична конференція. – 2016. - Том 2. - Икономики. София. «Бял ГРАД-БГ» ООД – 80 стр.