DSpace About DSpace Software
 

eNUFTIR >
Монографії, підручники, навчальні посібники >
Колективні монографії, розділи з колективних монографій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26788

Название: Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет
Другие названия: Online merchandising as a means of promoting products on the Internet
Авторы: Скригун, Наталія Петрівна
Семененко, Катерина Юріївна
Сергеєва, Ганна Дмитрівна
Skryhun, Natalya
Semenenko, Katerina
Sergeєva, Ganna
Ключевые слова: кафедра маркетингу
мержандайзинг
онлайн мерчандайзинг
викладка
інтернет магазин
віртуальній простір
асортимент товарів
POS-матеріали
інструментарій мерчандайзингу
лендинг
юзабіліті сайту
навігація
оптимізація віртуального оформлення
онлайн мерчандайзинг
выкладка
интернет магазин
виртуальное пространство
ассортимент товаров
POS-материалы
инструментарий мерчандайзинга
юзабилити сайта
навигация
оптимизация виртуального оформления
marketing department
mersandarding
online merchandising
layout
online store
virtual space
assortment of goods
POS materials
merchandising tools
leasing
usability of the site
navigation
optimization of virtual design
Issue Date: 2017
Библиографическое описание: Семененко, К. Ю. Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарі в мережі Інтернет друк / К. Ю. Семененко, Г. Д.Сергеєва, Н. П. Скригун // Information economy: knowledge, competition and increase : collective monograph. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 60-71
Краткий осмотр (реферат): В роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. В работе предложено использование онлайн мерчандайзинга как средства продвижения товаров в сети Интернет, рассмотрены вопросы содержания и особенностей реализации мерчандайзинговых инструментария, как в офф-так и в онлайн-среде, проведен сравнительный анализ соответствия инструментов онлайн- и офлайн-мерчандайзинга. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26788
Appears in Collections:Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
elibrary_30768200_18832681.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback