Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26788
Title: Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет
Authors: Скригун, Наталія Петрівна
Семененко, Катерина Юріївна
Сергеєва, Ганна Дмитрівна
Keywords: кафедра маркетингу
мержандайзинг
онлайн мерчандайзинг
викладка
інтернет магазин
віртуальній простір
асортимент товарів
POS-матеріали
інструментарій мерчандайзингу
лендинг
юзабіліті сайту
навігація
оптимізація віртуального оформлення
marketing department
mersandarding
online merchandising
layout
online store
virtual space
assortment of goods
POS materials
merchandising tools
leasing
usability of the site
navigation
optimization of virtual design
Issue Date: 2017
Citation: Семененко, К. Ю. Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарі в мережі Інтернет друк / К. Ю. Семененко, Г. Д.Сергеєва, Н. П. Скригун // Information economy: knowledge, competition and increase : collective monograph. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 60-71
Abstract: В роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/26788
Appears in Collections:Колективні монографії, розділи з колективних монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
elibrary_30768200_18832681.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.