Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу.
The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.
Опис
Бібліографічний опис
Семененко, К. Ю. Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарі в мережі Інтернет друк / К. Ю. Семененко, Г. Д.Сергеєва, Н. П. Скригун // Information economy: knowledge, competition and increase : collective monograph. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 60-71