Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарів в мережі Інтернет

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі запропоновано використання онлайн мерчандайзингу як засобу просування товарів в мережі Інтернет, розглянуто питання змісту та особливостей реалізації мерчандайзингового інструментарію, як в офф- так і в онлайн-середовищі, проведено порівняльний аналіз відповідності інструментів онлайн- та офлайн-мерчандайзингу. The paper proposes the use of online merchandising as a means of promoting products on the Internet, discusses the content and features of the implementation of merchandising tools, both offline and online, a comparative analysis of the relevance of online and offline merchandising tools has been conducted.

Опис

Ключові слова

кафедра маркетингу, мержандайзинг, онлайн мерчандайзинг, викладка, інтернет магазин, віртуальній простір, асортимент товарів, POS-матеріали, інструментарій мерчандайзингу, лендинг, юзабіліті сайту, навігація, оптимізація віртуального оформлення, marketing department, mersandarding, online merchandising, layout, online store, virtual space, assortment of goods, POS materials, merchandising tools, leasing, usability of the site, navigation, optimization of virtual design

Бібліографічний опис

Семененко, К. Ю. Онлайн мерчандайзинг як засіб просування товарі в мережі Інтернет друк / К. Ю. Семененко, Г. Д.Сергеєва, Н. П. Скригун // Information economy: knowledge, competition and increase : collective monograph. – C.E.I.M., Valencia, Venezuela, 2017. – P. 60-71

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced