Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Розглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку
Consider the features of the use of brands as competitive tool

Опис

Ключові слова

бренд, торговая марка, trademarks, національний ринок, national market, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Торговельна марка - як інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : міжнародна науково-практична конференція, березень 2008 р. - Київ : НУХТ, 2008.