Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру
Вантажиться...
Файли
Дата
2008
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Розглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку
Consider the features of the use of brands as competitive tool
Consider the features of the use of brands as competitive tool
Опис
Ключові слова
бренд, торговая марка, trademarks, національний ринок, national market, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Торговельна марка - як інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : міжнародна науково-практична конференція, березень 2008 р. - Київ : НУХТ, 2008.