Торговельна марка - інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто особливості використання брендів як інструментів конкурентної боротьби на ринку
Consider the features of the use of brands as competitive tool

Опис

Ключові слова

бренд, торговая марка, trademarks, національний ринок, national market, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Торговельна марка - як інструмент конкурентної боротьби на національному ринку цукру / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : міжнародна науково-практична конференція, березень 2008 р. - Київ : НУХТ, 2008.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced