Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Досліджено досвід використання торгових марок для захисту регіонального ринку
Investigated the experience of the use of trademarks to protect the regional market

Опис

Ключові слова

бренд, торговая марка, trademarks, ринок, market, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку / О. В. П’янкова // Проблеми економіки пдприємства у сучасних умовах : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції. - Київ : НУХТ, 2009. - С. 103-104.