Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку
Файли
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Досліджено досвід використання торгових марок для захисту регіонального ринку
Investigated the experience of the use of trademarks to protect the regional market
Investigated the experience of the use of trademarks to protect the regional market
Опис
Ключові слова
бренд, торговая марка, trademarks, ринок, market, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Торгова марка - інструмент захисту регіонального ринку / О. В. П’янкова // Проблеми економіки пдприємства у сучасних умовах : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції. - Київ : НУХТ, 2009. - С. 103-104.