Бренд як нематеріальний актив компанії

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НУХТ

Анотація

Розглянуто бренд як один з нематеріальних активів. Investigated the brand as one of the intangible assets

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, актив, asset

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Бренд як нематеріальний актив компанії / О. В. П’янкова // 76-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 12-13 квітня 2010р. - К.: НУХТ, 2010. - Ч. 1. - С. 106-107.