Бренд як нематеріальний актив компанії
Вантажиться...
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
НУХТ
Анотація
Розглянуто бренд як один з нематеріальних активів. Investigated the brand as one of the intangible assets
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, актив, asset
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Бренд як нематеріальний актив компанії / О. В. П’янкова // 76-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 12-13 квітня 2010р. - К.: НУХТ, 2010. - Ч. 1. - С. 106-107.