Бренд як нематеріальний актив компанії
Файли
Дата
2010
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НУХТ
Анотація
Розглянуто бренд як один з нематеріальних активів. Investigated the brand as one of the intangible assets
Опис
Ключові слова
кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, актив, asset
Бібліографічний опис
П’янкова, О. В. Бренд як нематеріальний актив компанії / О. В. П’янкова // 76-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 12-13 квітня 2010р. - К.: НУХТ, 2010. - Ч. 1. - С. 106-107.