Бренд як нематеріальний актив компанії

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НУХТ

Анотація

Розглянуто бренд як один з нематеріальних активів. Investigated the brand as one of the intangible assets

Опис

Ключові слова

кафедра економіки праці та менеджменту, бренд, brand, актив, asset

Бібліографічний опис

П’янкова, О. В. Бренд як нематеріальний актив компанії / О. В. П’янкова // 76-а наукова конференція молодих учених, аспірантів і студентів, 12-13 квітня 2010р. - К.: НУХТ, 2010. - Ч. 1. - С. 106-107.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced