Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2766
Title: Розвиток брендів продуктів харчування в Україні
Authors: П'янкова, Оксана Василівна
Keywords: кафедра економіки праці та менеджменту
бренд
brand
розвиток
development
Issue Date: 2011
Citation: П’янкова, О. В. Розвиток брендів продуктів харчування в Україні / О. В. П’янкова // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 19–21 травня 2011р. – Київ : НУХТ. – С. 187–188.
Abstract: Виділено основні етапи розвитку брендів продуктів харчування в Україні
The basic stages of food brands in Ukraine
URI: http://dspace.nuft.edu.ua/jspui/handle/123456789/2766
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf72.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.